¨

Direktlänk till inlägg 23 december 2008

Fortfarande feberfri

Av nena - 23 december 2008 13:23

men en aning trött så allt sker i sakta takt och mycket pauser.

Köttbullarna är rullade, tog de minsta händerna i huset till hjälp och nu steker maken dem. Önskar jag kunde känna alla julens dofter.


 Vi skulle gått till mina föräldrar i eftermiddag för att fira jul med min bror och hans son. Har inte firat jul  med honom på många år. Såg fram emot det men nu har vi bestämt att det får vara. Kom på att hans mamma ska ta kejsarsnitt om någon/några veckor och jag vill verkligen inte att han får min förkylning och tar hem till sin mamma. Jag får träffa honom när vi är friska igen istället.

Bror min kommer hit i morgon då sonen är hos sin mamma. 


 Nu ska jag packa in chokladen och fotona och muggen till min bror. 

 
 
Kimmie

Kimmie

23 december 2008 16:03

Jo, det är väl bäst att vara försiktig med smittan när sådant ska hända. Skönt att febern håller sig borta, även jag har varit feberfri idag, alltid något. Snörvlandet får man väl stå ut med.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

23 december 2008 16:17

Hmm först vill jag kommentera kära Nini om att tyvärr landade förkylningen längre ner i Skåne mot ditt håll hörde jag av rapporten.Det blåste storm över havet så den tvärvände liksom.Sen får du sända den vidare mot Tyska gränsen istället. :-D :-)

Och så till Nena då som jobbat duktigt trots snor/hosta/feber/värk. Du ska se att i morrn är det ännu bättre nu när förkylningen mellanlandat ännu längre ner i landet :-D
Fast jag vet förståss inte vem mottagaren blir. Får hoppas Nini skickade den rakt över til nån granne el liknande.

 
Ingen bild

-Nena-

23 december 2008 21:05

Kimmie - Skönt att du varit feberfri idag. Hoppas du får vara det i morgon också.

Annica - Så det blev storm så den där febern förvirrade sig ht ner igen, illa illa ;)
Hoppas den inte landar hos Nini i alla fall.
Jag hoppas du har rätt om morgondagen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards