¨

Direktlänk till inlägg 23 december 2008

dan före dopparedagen

Av nena - 23 december 2008 11:01

Ja så var vi här igen. Det är lite fruset på gräsmattan men det känns ändå inte speciellt juligt när man tittar ut. Här inne är det dock det. Klapparna ligger under grann som lyser så fint där i sitt mäörka hörn. Radion spelar julsånger lite tyst.

Maken han griljerar skinkan,, det är hans jobb.

J sitter och gör några pepparkakor fina med hjälp av glasyr som blev över från pepparkakshuset.


 Ingen feber har jag haft sedan jag i går kväll tog en Ipren. Tack för det!

Tror även att Annicas, Nickes och Ninis blåsande hjälpte till :o)  Tack tack tack!


 Nu ska vi fika lite och sen är det köttbullsrullning. Jag rullar och maken steker.


Ha det gott.  

Photobucket  
 
Pisan

Pisan

23 december 2008 11:58

Vad HÄRLIGT! att febern är borta. Inget kul att ligga i feber på julafton. Vi får verkligen hoppas att den håller sig borta nu. God jul! :-)

http://http:/pisan.bloggsida.se

 
helga

helga

23 december 2008 12:49

Hoppas febern håller sig borta nu.

God Jul till dig och de dina!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

23 december 2008 13:35

Pisan - Ja hoppas den stannar borta nu.
Önskar dig en riktigt god jul också.

helga - God jul till ig och familjen också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards