¨

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

Fortfarande söndag.

Av nena - 17 augusti 2008 17:19

 Det har varit ganska bra väder idag. Inte kanonvarmt men fullt tillräckligt
Jag och P har varit och handlat. Fyllt på kylskåpet så vi klarar oss några dagar i alla fall så vi slipper handla direkt när han börjat jobba. Bara närbutiken som vi ska till imorgon för att köpa malet till köttbullarna vi ska ha.

 Annars har vi mest slöat runt och tagit timmarna som de kommit. Jag har fortfarande jätteont och det är jobbigt. Vad jag än gör så tar det emot och så klart så ska förkylningen som legat i bakgrunden nu ett tag jäklas igen så jag nyser i ett.. inte skönt för ond rygg :(
Japp jag är gnällig!!

 Vi har också hunnit prata med den som M tar tidningarna för ibland och sagt att det nu inte blir så många gånger som hon kan ta dem. Skolan kommer först och sen vill hon skjuta på söndagarna nu när torsdagsträningen snart är slut så det blir bara precis om hela familjen ska på semester som hon rycker in tills han får en ny inhoppare.
M tyckter det känns skönt att inte ha det att tänka på. Hon vet att det blir ett tufft år som hon går till mötes och då vill hon kunna plugga i veckorna för att sen slappna av på helgerna.

Visst har hon tyckt det var toppen när hon fick sina pengar men det är inte allt menar hon.

 
 
Kimmie

Kimmie

17 augusti 2008 19:08

Klok dotter, hon ska väl också börja nian precis som min son? Det lär nog bli mycket för dem...
Hoppas din rygg känns bättre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Lee

Lee

17 augusti 2008 22:54

Himlans klok dotter tycker jag. Mitt M har precis insett att hennes ålderskull nu börjar sista året, medans hon har 2 år kvar. Hon grämmer sig över att hon inte själv tog tag i sina inlärningsproblem tidigare. Det precis som om man i den åldern helt plötsligt tar ett mognadssprång :)

På tal om ryggvärk, så har jag sonika snott E:s trycksårsmadrass några nätter och vips var min rygg snällare. Imorgon måste jag dock lämna tillbaka den.....jag förstår att han saknar den, den är så obeskrivligt skön att ligga på :)

Kram!

http://jagmigochingenannan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards