¨

Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Så var den såld

Av nena - 26 mars 2008 19:25

 Hämtas på måndag eftermiddag. Fösta som var intresserad och som kom hit ångrade sig, den var nog större än de trott. Ringde nästa på tur och han köpte den osedd. Han hade en bil med liten kran på så det skulle få smidigt att få upp den också. P har delat på den nu, tagit ner själva kanan och trappan upp så nu kan inga hundar leka.

 Snön som kom i natt har nu töat bort, i alla fall det mesta och solen har lyst hela dagen. Skönt!


 Kimmie - Blocket är kanon då man vill bli av med något. Fort går det ofta också.

Nicke - Håller med du ;)

Annica - Hmm ja efter alla samtal idag så börjar jag undra om jag inte skulle lagt på lite till *S* fast vi ville ju verkligen bli av med den snabbt.
Satt Nicke bredvid i går och läste o vårt samtal eller... skulle ju kunna tro det *ASG*


 Nu ska se film och äta slut på påskgodiset trots att det bara är onsdag!


 
 
Ingen bild

Nicke

26 mars 2008 20:50

Du välsignade väl "ruski"kanan nu när den fick nya ägare med böner och rökelse?

 
helga

helga

27 mars 2008 09:42

Vad härligt att ni fick rutchkanan såld - skönt att få rensa och lite pengar in är aldrig fel!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards