¨

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

Två burar städade

Av nena - 14 oktober 2007 14:01

 Mat för nästan hela veckan är inhandlad.

Ny video är inköpt! Jo vi är så omoderna *S* Ska jag spela in på kanal 5 måste jag göra det på videon eftersom jag inte har någon inspelningsbar DVD-spelare. Ska jag spela in på andra kanaler kan jag göra det i vår Viasat box.
Nu har den gamla videon tuggat en hel del band och den startar bara inspelningen om den själv känner för det.
Videoapparater är dyra men vi hittade en på Ica MAxi för 699:- och slog till direkt.

 J är dålig. Hon har ont i halsen och huvudet... dags igen *suck*
M ska till kyrkan och hjälpa till, något de måste då de läser inför konfirmationen. Hon muttrade lite om att det var ju typiskt att hon skulle göra det idag eftersom hon hade chansen att få följa med på Drevjakt. De anordnar speciella fadderjakter där ungdomar som har intresset får följa med och se hur det går till. *mutter mutter* men men det kommer fler chanser...


 Jag kunde somna om i natt och fick sova ganska länge i morse. Men fy vad jag var arg och sur då den där apparaten satte igång :(

 Nu ska jag se om jag kan lära mig ställa in den nya videon.

 Ha en skön söndag!

 
 
evans

evans

14 oktober 2007 21:09

Jag önskar att jag också var förutseende nog att veckohandla, men icke... Tack för din kommentar! Växthuset är kanonbra :)

http://evans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards