¨

Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

Tisdag kväll

Av nena - 12 juni 2007 18:16

 Har precis ätit kyckling med ris och curry, åt nog lite för mycket eftersom magen nu känns tung.

 M fick sluta redan klockan 14 idag så henne hämtade vi hem samtidigt som J slutade. M´s klass hade inte gjort så mycket. De hade tittat på 9:orna som spelade fotboll mot lärarna bl.a Mycket raster hade det viss också blivit.
 J har samlat ihop allt i sin bänk och tagit av bokpapper på böcker som ska vidare till nästa termin och andra elever.

Sen hade de visst sett Göta Kanal 2 också men det var lite trist tyckte J eftersom hon redan sett den på bio och DVD.

 Jag har pysslat lite med tvätten, tvättat och torkat ute för första gången i år. Härligt!

 Klipptid är beställd. PÅ torsdag klockan 10 ska jag vara där och jag har funderat lite till. Det blir inget kort hår. J tyckte inte att jag skulle ta av det som jag nu lyckats få något så när långt så du kan vara lugn Annica ;).
Kimmie jag brukar också ha en svans därbak då det blir för varmt och jag blir för irriterad på det.

Ida färga skulle jag också kunna tänka mig men jag vet inte om jag vågar, har tonat det då och då men det blir inte så bra eftersom jag har så mörkt hår.
Är också imponerad över besöksantalet *S* Förstår det inte riktigt faktiskt.

Vad är det som jag skriver som lockar så många var dag egentligen. Jag som tycker att jag mest gnällt sista tiden...

 
 
Ingen bild

Annica

12 juni 2007 21:08

Pustar ut.Tack för infon om hårets längd :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards