¨

Direktlänk till inlägg 10 november 2006

Tack Nini

Av nena - 10 november 2006 00:36

för länken, ska kolla den imorgon (eller idag blir det ju) när jag är piggare.Detta med vad jag skulle vilja göra har jag verkligen grubblat på i e.m och kväll. Kom inte fram till något alls och jag måste nog försöka att inte grubbla på det utan låta det komma. Kanske avsätta en halvtimme om dagen och bara tänka på det och sen försöka stänga av det. Grubbleri blir det så mycket av ändå och det är inte bra för mig (om det nu är bra för någon). Vi har packat lilla J´s ryggsäck (berätta inte för någon att jag kallade henne lilla *ler*). I morgon bär det av på läger och hon kommer inte hem förrän på söndag. Kommer att sakna henne enormt (ja jag vet Annica att jag måste släppa taget lite *s*). Det märks att vi u har packat för läger några gånger för det gick lättare i dag och det blev väldigt bra *s* Nu får vi bara hålla tummarna att vi inte glömt något ;) Nu ska jag sova. Hoppas att jag somna direkt i natt.

 
 
Annica

Annica

10 november 2006 12:45

Inga kommentarer ...... :-D

http://petrolinahotrodders.websida.org

 
Ingen bild

Nini

10 november 2006 18:43

Håll till godo *ler*
Tycker du är förnuftig som inte vill grubbla för mycket. En sak som fungerar för mig (lite i alla fall) är att har ett block och en penna lättillgängligt och så fort en tanke kring ett beslut man ska fatta dyker upp, så rafsa ner lite stödord. Då kan man släppa just det för stunden och sedan kan man gå genom anteckningarna i lugn och ro.
Kanske något att testa?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards