¨

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av nena - 26 juli 2010 00:12

Fint väder, varmt och sol.

Vi är över 1500 scouter.


Jag blir lycklig för vart sms som kommer. Det är inte billigt men det tar jag. Vi hade ju ändå lagt pengar till sidan för att kunna fara över dit och nu blir ju inte det av, det får bli sms pengar istället...ja inte allt men en liten del ;)


Strax efter kom ett MMS med en bild på min lillprinsessas arm.

De hade fått ett armband där det stod See Scout och något till som jag inte kunde läsa.

Jag saknar henne något så otroligt mycket och hon har bara varit borta sedan i går. 2 dagar av 9 har gått jag räknar ner lika mycket som hon räknade ner innan hon for *S*

Ja jag vet att jag är tramsig men jag kan inte hjälpa det.

Jag längtar men jag vill inte att hon ska vara utan denna upplevelse så jag längtar i det tysta...eller näää det gör jag ju inte, jag skriver ju om det här och maken han får höra det.

J vet att jag längta men jag tjatar inte om det till henne.

Så här länge har hon aldrig varit borta, normalt hade jag fått hem henne i morgon. 3 dagar alltså är det längsta.


Någonstans här sitter min J mitt ibland

alla andra scouter från 20 olika länder  

  

 



 Idag har vi (eller maken) lastat släpet. Det syns inte i förrådet men släpet är fyllt till brädden. Ok det ligger en tvättmaskin och en stooor kartong i det också som inte var i förrådet.

Jag har stått och pekat på vad som skulle kastas och inte kastas utav det som är mitt och sådant som jag vet att töserna sorterade bort förra gången men som inte kom iväg till tippen.

sen har jag suttit och klippt av alla sladdar i gamla elektronikprylar, det ska man ju göra innan man lämnar det på tippen. Sladdar för sig och det andra för sig.

Varför sparar man på gamla tangentbord, videoapparater som äter band, datorer som man tömt på en massa innehåll och satt in i andra????

Nu är de borta...ligger på släpet.


 M samlar på servetter och vi hittade min gamla samling i förrådet som hon förtjust tittade på. Den är min ;) men man får titta *s*
Smurfar, alla mina gulliga smurfar och suddis-samling.

Sånt kan jag bara inte kasta så de får hamna i en låda med spara på.


 Ha det!




Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards