¨

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Dag i vilans tecken

Av nena - 13 oktober 2010 19:23

 Somnade till sist. Fick knuffat på maken några gånger och tillsist så blev snarkningarna lite mindre. Inga stora timmerstockar, bara små kvistar.

Upp halv sju och såg till så att J kom upp och sedan iväg till skolskjutsen och då la jag mig igen.
M klarar sig själv men jag kollar ju så att hon har vaknat som hon ska fast jag blev liggandes och hon kom in och pratade en stund med mig innan hon fick skjuts av mormor och morfar till sin APU-plats.

Jag vände då kudden och somnade om och sov hårt ett par timmar.

Telefonen hade ringt såg jag när jag vaknade men jag hade inte ens hört den.


 Resten av dagen har jag bara varit och inte gjort något ansträngande alls.

Nu blir det lite tv och kanske en film.


 
 
carola

carola

13 oktober 2010 23:24

länge sen jag kikade in här...
Kollade igenom lite gamla inlägg och hittade hit igen..

Jag är sååå glad att jag inte har en make som snarkar, här är det jag som gör det:)
Hoppas du får sova i nattwb

http://mammacarola.blogg.se

nena

14 oktober 2010 02:21

Kul att du tittade in igen =)

Det påstsås här hemma att jag också är duktig på att snarka men det tror jag inte. Jag har ju aldrig inte kunnat somna p.g av att jag snarkat ;o)

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 oktober 2010 13:33

Hej Nena jamen det låter ju skönt med en sån där dag kan man behöva att ta det lie lugnt med sig själv När alla har kommit iväg dit de ska och det är lugnt i huset passar det ju bra.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

14 oktober 2010 16:37

Hej Filifjokan.
Visst behöver alla det någon gång.
Skönt var det och piggare var man när alla kom hem igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards