¨

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Torsdag

Av nena - 16 september 2010 08:38

)= ƃɐpoɹqiɟ


 Blåst eller stormat bra i natt.

Det har nog avtagit nu men bara lite.


 Idag börjar J läsa inför konfirmationen så idag kommer alla hem samtidigt men sent.

Spännande att höra vad hon tyckte när hon kommer hem.


 I morgon skulle jag ju börjat arbetsträna men eftersom man kan förtidsrösta på det stället jag ska vara på så blir det inte förrän nästa fredag.

Det är en hel del stök och så där i morgon då och det var ju inte så bra att börja med det som första dag.

Eftersom jag mår som jag mår idag så känns det ganska så bra att det inte är i morgon för det hade inte varit så kul att komma dit och ha så ont eller om det nu "gått över" i morgon så vet jag hur jag mår dagarna efter.


 Nu blir det frukost!

 
 
Helga

Helga

16 september 2010 09:14

Det verkar ju klokt att du inte börjar förrän allt kring valet lagt sig. Vad ska du få göra?

http://helga1.bloggplatsen.se

nena

16 september 2010 19:43

Jag ska vara på ett bibliotek Helga.

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 september 2010 11:52

Hej Nena Ja det stormar från i morse hos mig och regnar tågen har stannat pga träd och en del vägar har blivit stopp på med Så det är första konfirmationsläsningen idag för din J. spännande fast idag känns det lite läskigt med sånt när man ser i tidningar vad prästerna sysslar med när ingen ser på alltså så man bör nog hålla bra koll som förälder idag,,
i Belgien var det ju senast och så sa de att n hade det kommit fram om 500 stycken nya sådana fall! Jag blir upprörd och arg i mitt innersta man tror ju i sin enfald att sånt inte händer inom sådant men så får man veta att det gör det. Har en i släkten som har koll det har låtit lite lustigt så att säga från deras håll..utan att ha sagt för mycket men skönt att du är i skaplig for idag skall ut straxt måste det i detta väder men vill inte.heheh,,ha det så bra

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

16 september 2010 19:40

Hej Filifjonkan.
Ja koll måste man verkligen ha idag oavsett vad de gör. Tråkigt att det är så.

 
Kimmie

Kimmie

16 september 2010 17:04

Inatt hade luften verkligen bråttom, som tur var hade det lugnat sig något imorse när jag skulle iväg.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

16 september 2010 19:32

Ja man kan undra vad luften hade brottom till.
Skönt att det var lugnare när du skulle iväg.

 
Nini

Nini

16 september 2010 18:40

Hörrö - skulle du kunna höra med dina skyttar om det finns någon luftgevärsskytteförening i La?

http://nini.bloggagratis.se

nena

16 september 2010 19:31

Chattar med deig på fb ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards