¨

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Lite bättre idag än i går

Av nena - 19 augusti 2008 13:48

 Det är bättre väder och jag känner mig lite bättre i ryggen. Hoppas det är på väg på rätt håll nu.
 Varit med min mamma och töserna på Bokia. J ville ha pennskrin och M en almanacka Förra året var det J som inte hittade en som hon ville ha förrän sista dagarna, nu var det samma med M. Hon har tittat och tittat och idag äntligen hittade hon den hon ville ha.
Pennskrinet som J såg i reklamen som kom idag var slut men på en annan Bokia så hade de dem, i och för sig inget rosa som hon egentligen ville ha men det gick bra med ett rött också så mormor skulle hämta det då de ändå skulle till den staden i eftermiddag. De var snälla och la undan det till oss.
 Märkligt egentligen att vi fick reklamen i går och alla pennskrinen redan var slut....


 Nu är M iväg med kompisen E och J sitter och skriver mail till kompisen K på ön.
Sista sommarlovsdagen och det känns lite tråkigt.

 
 
Ingen bild

Annica

19 augusti 2008 21:41

Igår började skolan här för Luc. det enda hittills jag behöv köpa är ett lås till skåpet i högstadiet och ett läxhäfte..*Pust*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards