¨

Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Brrr kallt om näsan

Av nena - 4 mars 2008 07:24


 Så var det minusgrader. Jag ville ju ha vår juuuu.

Termobyxor och stövlar på för J och mössorna långt nerdragna tog sig döttrarna till skolskjutsen till fots denna morgon. Jag hoppas de hinner fram i tid, det är ju evigheter sedan de gick den sträckan så vi vet inte riktigt hur lång tid det tar.
 Riktigt halt är det meddelade maken min då han ringde hem för en stund sedan. Usch inget kul alls. Jag gillar inte halka. Jag är ingen vintermänniska kom jag på alldeles nu. Jag gillar inte snö och halka längre.

Att ha mina nära ute på vägarna oroar mig....
Måste ha att göra med allt annat som är omkring mig med min oro som bor i min kropp....
Fast det ser ut att kunna bli en fin dag, solen är framme och himlen är blå. Fast jag skulle kanske inte skriva om det för de gånger jag gjort det så har det börjat regna innan middag ;)


 Idag ska jag förhoppningsvis äntligen bli av med frysboxen och få tillbaka mitt kök. Hur underbart som helst. den har skullat försvinna en tid nu men det har hela tiden kommit annat i mellan. Maken kan inte ta den själv och dessutom måste vi ha ett släp för att kunna få den dit den ska.
Så håll tummarna för att den försvinner idag ;)


 Tack för alla kommentarerna!
 

 
 
Kimmie

Kimmie

4 mars 2008 08:07

Håller tummarna för att din frys försvinner, och är lika besviken som du över kylan ute.
Låt oss hoppas det går över snabbt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

4 mars 2008 10:43

Vart tog våren vägen? tydligen var det inte skåningarna som snodde den ser jag *S*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards