¨

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Kylen är fylld

Av nena - 26 oktober 2009 19:14

Nu ska vi nog klara ett par lovdagar i alla fall innan jag behöver handla igen... men bara nog  ,)

Pappa hintade om vad han kanske skulle kunna tänka sig i present.
I affären med den gröna skylten finns små förpackningar med små flaskor, lagom till ett glas så där och det är ju lite olika sorter och kul att testa och smaka nytt.

Hittade två olika som jag köpte och sedan får han lite annat gott från en butik som säljer te och choklad.

Pappa är ju en gottegris och lite choklad är ju inte så dumt då.

Snaps tar han inte så ofta men han gillar att testa nya saker.

Skönt att ha det fixat också.


 Ute ösregnar det så pass mycket att liten Doris tvärstannade på trappan och tittade på mig och sen på regnet. Har väl aldrig hänt att hon inte velat gå ut.
Regn är ju inte så kul att vara ute i men hon brukar i alla fall gå ut och kissa nedanför trappan ;)

Nu insåg hon väl att går jag ut blir jag blöt och då kommer kompostgallret i dörren till köket och där får vi sitta tills vi är någorlunda torra och så kan jag inte ligga och mysa i fåtöljen *ler*

Nu ligger hon där och snusar gott och har alltså inte vart ute efter det att hon åt vilket hon har för vana. Då ska hon nämligen ut och nosa runt på tomten och kolla läget.
Nu lär hon nog ligga där tills husse tar kvällsrundan med dem.


 Maken har lånat släp av en kompis så nu är Mollans soffa lastad + en hel massa annat som maken tar till tippen i morgon.


 Nu lämnar jag datorstolen för soffan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards