¨

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Flyttat reklamen

Av nena - 26 oktober 2009 00:30

 Hittade en inställning där man kan lägga reklamen  bland menyerna istället för under inlägget.

Man kan inte bestämma var i menyn den ska ligga men den känns mindre störig där i alla fall.

Eller???


 Jag borde ligga i sängen nu, det gör alla andra här hemma men jag kunde inte somna... inte så ovanligt men tråkig.

Det börjar bli lite tjatigt med dessa sena kvällar/nätter och det hade varit betydligt trevligare att kunna sova när andra sover och vara, om inte pigg så i alla fall vaken på morgonen...

Nu ska jag i alla fall göra ett försök till att sova.


 Natti natt och vi ses i morgon

 
 
wiper

wiper

26 oktober 2009 10:37

Jag skall också flytta reklamen så den inte stör inläggen.

Hoppas du kunde somna och är utvilad i dag

Ha en fin måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

26 oktober 2009 11:25

wiper - Tog ett tag till att somna men till sist så...
Eftersom jag kunde sova tills jag vaknade idag så känner jag mig i i alla fall inte jättetrött.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
helga håller med

helga håller med

26 oktober 2009 14:18

Ja, det passar bättre därute på kanten. Särskilt om man skrivit något känsligt och så står det och blinkar någon oseriös reklam precis efter inlägget.

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

26 oktober 2009 15:22

helga - Ja man tänker inte på den där ute i kanten på samma sätt och jag håller med om det passar sig inte att ha den efter en del inlägg.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards