¨

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Lång dag

Av nena - 26 oktober 2008 16:19

och seg är den också.
Vi kom iväg och fick köpt hö och spån till Östen och Toa-Lätt till Prinsen.
Mammas hund kom ut en runda trots att han nog hellre stannat inne eftersom det regnade.

 Satt här och hade det tråkigt och beslöt mig för att rulla chokladbollar men upptäckte att jag inte hade kokosflingor så det blev inget av det.
Kom på att en sockerkaka kan ju vara gott och knäckte äggen innan jag kollat om jag hade allt hemma... saknade strösocker så nu for maken iväg för att inhandla det eftersom jag redan knäckt äggen.
Jag som alltid brukar vara noga med att kolla så att allt finns hemma innan och normalt har kol på vad som finns och vad som behöver handlas hem.
 Nu blir det ju sockerkaka i alla fall och det blir ju gott.

 Pisan - Ja regnet tycks inte vilja sluta alls idag.

 
 
Kimmie

Kimmie

26 oktober 2008 17:06

Visst har det varit gräsligt väder idag!
Nybakad sockerkaka är finfint.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

27 oktober 2008 00:33

Vad tokigt det kan bli...

Jag hann också baka en tigerkaka innan jag stack hemifrån.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards