¨

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

26 oktober

Av nena - 26 oktober 2007 12:06

Härligt med fredag!

 Det är skönt att det är fredag och veckan har varit jobbig men jag kan tyvärr inte se att fredagen och lördagen kommer att bli något lugnare.
 Ska snart iväg för att handla lite. Sen hem och steka pannkakor och göra en mini-smörgåstårta.
J har Kårdag med scouterna i morgon och då är föräldrarna inbjudna så jag tänkte att P och jag skulle ha smörgåstårta med i fika-korgen eftersom det var så länge sedan och jag är så sugen.
J har beställt pannkakor. Dessutom ska hon ha med sig em fika och frukost till söndagen eftersom de ska sova över i stugan mellan lördag och söndag.
 Där i mellan vill jag hinna städa lite eftersom vi får vänner hit på söndag lunch. Min mailvän från Öland kommer hit med familj. Ja hennes dotter och J mailar också med varandra och det ska bli så kul att ses igen... vi sågs hemma hos dem sommaren 2006. Hennes man har vi dock aldrig träffat men han verkar vara en trevlig person.

 P har dessutom gått på jouren på jobb idag så jag hoppas att han slipper fara i väg så att jag kan få lite hjälp här hemma. I morgon bitti innan 10 ska han jobba några timmar och jag hoppas att det är allt.
Söndagen och måndagen har han bytt bort så han slipper fara iväg då E med familj är här.

 Nästa vecka är det höstlov och det ska bli så skönt att inte ha några tider att passa.

 Det är föresten en riktig fröjd att öppna kökslådorna och kunna se vad som finns i dem. Har varit och öppnat dem utan att egentligen ha behövt det *s*
Tack för era kommentarer!

 
 
helga

helga

26 oktober 2007 19:33

Vilken skön bild ;). Ni verkar få en trevlig höstlovs vecka.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Skapa flashcards